گن ساعت شنی قیمتش چنده

گن ساعت شنی قیمتش چنده

سوال بسیاری از افراد این است که، گن ساعت شنی برای لاغری خوبه یا خیر؟ گن ساعت شنی به صورت با دوام برای تناسب اندام بانوان تولید شده و در مقابل ساییدگی یا پارگی دوام آورده و تغییری نمیکنند. استفاده از گنهای مدل ساعت شنی برای بدن بیخطر بوده زیرا از الیاف لاتکس برای تولیدات آنها استفاده شده است.
برای داشتن بدنی جذاب و شکمی صاف، پوشیدن گن مدل ساعت شنی بسیار توصیه میشود. این گن در زیر لباس شما کاملاً مخفی بوده و در ظاهر پوشش شما هیچ تغییری ایجاد نکرده و سبب بدجلوه نشان دادن ظاهر لباس نمی شود.

قیمت انواع گن ساعت شنی

گن ساعت شنی جلیقه ای قیمتش چنده؟ این گنهای بینظیر برای تناسب اندام در مدل ساعت شنی بر اساس نوع برند، تعداد فنرها، تعداد قزن های استفاده شده، نوع الیاف و قابلیت کشسانی که دارند، قیمت گذاری میشوند. به طور تقریبی انواع گن ساعت شنی در حدود قیمت 800 هزار تومان الی 2 میلیون تومان فروخته می شوند.
با پوشیدن گنهای لاغری ساعت شنی، تمام چربیهای اضافه در ناحیه پهلوها و شکم جمع شده و ظاهر اندام فرد جمع و جور دیده میشود. باید بر اساس وزن و قد خود، مناسبترین گن را در مدل ساعت شنی انتخاب و خریداری کنید تا تاثیر لازم را در لاغری و تناسب اندام شما داشته باشد.
با پوشیدن گن مورد نظر، فشار و گرمای بسیار زیادی بر روی چربیهای بدن ایجاد شده و در آب شدن آنها تاثیر فراوان دارد. برای اثربخشی بیشتر گن ساعت شنی زنانه باید در کنار آن از تمرینات ورزشی و رژیم غذایی مناسب غافل نشوید.

این گن لاغری با یک لایه داخلی تولید شده که عرق بدن را به سمت خود جذب میکند، در نتیجه افراد با استفاده از آن احساس عرق نکرده و کاملاً خشک باقی میمانند. از مدل ۹ فنر گنهای مورد نظر میتوانید برای رفع کمردرد، بعد از زایمان، در کل روز، در باشگاه، برای مهمانی و محل کار، بعد از عملهای جراحی مانند پیکر تراشی استفاده کنید.
گن های مدل ساعت شنی بعد از پوشیدن سایز کمر را حدود یک الی دو سایز کاهش میدهند. برای تولیدات آنها از الیاف لاتکس ۱۰۰ درصد طبیعی استفاده شده است، بنابراین دمای میانی بدن را افزایش داده و باعث تسریع چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلوها میشوند.
گن لاغری زنانه ساعت شنی به دلیل الیاف راحت و نرمی که دارند، هیچگونه حساسیت پوستی بعد از استفاده در بدن ایجاد نمیکنند. افراد برای تناسب اندام و لاغری میتوانند برای چندین ساعت طولانی در طی روز از گن مورد نظر استفاده کنند. قزن و فنرهای ۳ الی ۹ ردیفه برای هر کدام از گنها در نظر گرفته شده که چربیهای بیشتری را جمع میکنند. فنرهای فلزی در داخل گل به کار رفته که به شکم فرم بهتری داده و باعث سریعتر لاغر شدن این ناحیه میشوند.
از گن های موردنظر میتوانید برای پیادهرویها و تمرینات ورزشی در بیرون از خانه و باشگاهها استفاده کنید. به مرور زمان متوجه میشوید چربیهای ناحیه پهلو و شکم شما کاهش پیدا کرده و بدن شما فرم زیباتری در ناحیه کمر گرفته است. خانمها میتوانند برای رسیدن به اندام دلخواه خود و فرم گرفتگی بدن از این محصول به صورت روزمره استفاده کنند.

 

kids-plusjj
ارسال دیدگاه